.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

نمایشگاه کتاب

دیروز نمایشگاه کتاب رفته بودم
کلی خسته شدم
شلوغ بود و هوا هم خیلی گرم بود که هیچ
غرفه ها تاریک بودن و یه جورایی درهم و برهم
غرفه های دانشگاهی اش زیر زمین بود انگارچراغ قوه هم باید می بردیم

فقط روشنایی شبستانش خوب بود و منظم تر بود
البته من اصلا نرسیدم همه غرفه ها یا حداقل غرفه های زیادی رو برم
فقط غرفه های دانشگاهی رفتم که با دوستم کتابهای ارشد بگیریم کلی گشتیم برای اینکه انتشارات خاصی رو پیدا کنیم
وکتا بهای موذد نظرمون رو بگیریم
نکته: جالب اینه که به جای اینکه توی نماشگاه کتاب تخفیف بدن بیشتر دنبال این بودن که کلاه بذارن و بعضی ها قیمت ها رو دو برابر حساب می کردن
خلاصه توی این حدودا 7و8 سالی که نمایشگه کتاب میرم این بدترینشون بود
ولی به نظر من اصلا درست نبود که نمایشگاه کتاب رو مصلی ببرند:

تا جایی که به نظر من می رسه:

معایب:
عدم تطابق فضای مصلی با نمایشگاه کتاب
شلوغی و تاریکی غرفه ها
عدم وجود امکانات رفاهی موجود در سالهای پیش و ...

مزایا:
کاهش ترافیک ناشی از نمایشگاه

سال خیلی بهتر بود و پر خاطره!

نظرات 13 + ارسال نظر
H@Di پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.h-t.blogsky.com

سلام/ به منم یه سر بزن/ فعلا.........................

someone جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

این دیگه آخر خیانت به فرهنگ و ادب هست ...
نمی دونم چرا ما ها صدامون در نمی یاد ..و..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
موفق باشی دوست من

جلال اسفندیاری جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ق.ظ http://jalalesfandiari.blogsky.com

باسلام ودرود فراوان
امیدوارم که دیگر چنین مشکلی نداشته باشیم
روزجهانی کارگریادآوراتحاد وهبستگی کارگران سراسر جهان درمبارزه علیه ستم و استـــعمار و استثمارجهانی ومبارزه برای احقاق حقــوق کارگـران و زحمتکـــشان سراسرجــــهان ورفع ظلم وســتم وزورگوئی ورعایت اصول انسانی وعدالت اجتماعی است. روز جهانی کارگر یادآورهمبستگی سراسر جهان علیه تبعیض،ناامنی شغلی ، بی عدالتی وتضییع کنندگان حقوق حقه ی زحمتکشان جهان است. روز جهانی کارگر یعنی روز اتحاد وهبستگی در برابرقدرتهای زورگو و استثمارگر فرصت طلب که بدون داشتن مدیریت صحیح وعادلانه وتنها ازطریق رابطه ها وپارتیها درمصــدر قدرت کارنشسته اند واقدام به انتصاب شخصیتهای نالایق ترازخود در امور زیر مجـــموعه اشان نموده که موجب خسران بزرگی درحق شایستگان وخلاقان خبره دستگاه متبوعه می باشد وباعث تضـییع حقوق متخصصان لایق وباستعداد گردیده وپیروزی دربرابراینگونه فرصت طلبان زورگو.یازده اردیبهشت برابر با اول ماه مه روزجهانی کارگررا به تمامی کارگران و زحمتکشان ایران و جهان تبریک عرض نموده و اتحـاد و همبستگی آنان را درجهت پیشبرد اهداف انساندوســـتانه ، عدالت اجتماعی ،خارج شدن از یوغ استــبداد و استثمار وتبعیـض ونابرابری در جهان آرزومندیم وهمصدا باکارگران سراسر جهــان خواهان رفع ستم ، حفظ امنیت شغلی ،استفاده از استعدادهای شکوفا وخلاق بدون تبعیض ورابطه بازیها واستفاده ازشایسـتگان حقیقی درمصدرکلیدی امورمربوطه ورفاه عمومی عاری ازهرگونه بهانه جوئی درمحروم نمودن کارگران جهان وحـقوق شرافتمندانه ی آنان می باشیم به امید روزی که دیگر شاهد بیدادگریها وزورگوئیها وخودمحوریها وخودخواهیها که اساس اصــلی ستمــگریهاست ، نباشــیم ودر صلح وصفــای جهـــانی با حـــفظ چهارچوب ملیت خود زندگی کنیم .پس بیائیم راهی را انتخاب کنیم که با حفظ فرهنگ وملیت خود صلح جهانی را به جهانیان هدیه نمائیم.به امید آن روز.


[ بدون نام ] جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ق.ظ http://sfandiary.blogsky.com

تو مهربان تر از آن بودی که من همیشه گمانم بود
همین همیشه‌ی نفرینی- همیشه رنج جهانم بود
بگو! اگر نه به میل من، دلم ز راست نمی‌گیرد
همیشه هرچه تو می‌گفتی- من اشتیاق همانم بود

حضرت عشق --** روزبه **-- جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

چشات گفتن که بشکن ! من شکستم شک نکردم...هزار بار مردمو؛ می میرمو باز ترک نکردم...شک نکردم !...خیال کردم بری میری از یادم...تو رفتی و نرفت چیزی ار یادم !‌...تو رفتی تازه عاشق تر شدم من...از اونی ام که بود بدتر شدم من...!؟!
--------
درود !
امیدوارم که حالت خوب باشه
بعد از یک ماه دوری از نوشتن بالاخره
میخونه ی **حضرت عشق** به روز شد
منتظر قدم گلباران و گرمت هستم
قربانت
فعلا...
------ یا حق ! ---------

بابل بوی جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:59 ب.ظ

منم دیروز بدم اما ندیدمت!
واقعا بد بود همه چیزو گم می کردی

[ بدون نام ] جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
منم چند روز پیش رفتم...خیلی افتضاه بود...بی نظمی بیداد می کرد...دست خالی برگشتم خونه..

بابل بوی شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ب.ظ

راستی اگه دوباره گذرت اون طرفا افتاد دانشکده ما هم سری بزن .اول عباس آباد دانشکده خبر

آرش شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:05 ب.ظ http://cocacola.blogsky.com

سلام لی لی جان
.
با امروز که نمایشگاه رفتم میشه ششمین بار ، ۷ تا کتاب خریدم
.
نمایشگاه که به نظر من نه جاش بد بود نه فضاش ( تقریبا )
.
ولی اصلا کتاب های دانشگاهی تخفیف نداشت ۳۰۰ تومنم شد تخفیف !!!
.
ولی شکر خدا امسال فضاش خیلی باز بود ، اونقدرام بد نبود
.
بگذریم
.
موفق باشی و شاد
.
به امید دیدار ...
.
آرش از وبلاگ پریچهر

گواش شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ

واقعن که مزخرف بود این نمایشگاه!

راوی خاطرات بزها یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ

خب اینها که نوشتید درد مشترک همه بود.
من که کلی منتظر نمایشگاه بود که کتاب بخرم ولی نتونستم خرید کنم. البته امسال نسبت به سالهای گذشته بیشتر کتاب خریدم ولی کتابهایی که می خواستم برای خودم بخرم پیدا نکردم.
همیکه امسال نمایشگاه رو دودر نکردند به نظر من خودش نعمتی است بس بزرگ . چون از این دولت هرچی بگید میاد.
با نمایشگاهی که امسال دیدم احتمالا سال بعد باید بریم قم نمایشگاه کتاب یا حداقل اینکه سال آینده تو نمایشگاه کتب دانشگاهی نخواهیم داشت.
اینها همش درد کو دوا

H@Di یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.h-t.blogsky.com

سلام/ ممنون که سر زدی/ باز بیا/ خوشحال میشم/ آپم/ فعلا....................................

someone سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام نمی خوای به روز کنی ؟
من به روز هستم .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد