.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

جنایتی تکان دهنده در قزوین

در پی یک جنایت تلخ و تکاندهنده در یک جاده روستایی در قزوین،گریز از دست مرد شیطان صفت، دختران دانشجو را غریبانه به کام مرگ کشاند.
  
به گزارش فارس نیت شیطانی راننده سمند برای ربودن سه دختر دانشجو و سوءاستفاده از آنان، به جنایتی فجیع و تکاندهنده انجامید.
ماجرای این حادثه تکان دهنده هنگامی به وقوع پیوست که عصر سه شنبه، بیست و دوم آبانماه، سه دانشجوی دختر غیر بومی دانشگاه اسلامی کار که سرگرم تحصیل در این واحد دانشگاهی در شهرستان البرز بودند با پایان یافتن کلاس درسشان برای عزیمت به محل سکونت خود در تهران، به قزوین آمده و در میدان ولی عصر سوار یک دستگاه خودروی سمند شخصی که راننده نسبتاً جوانی هدایت آن را بر عهده داشت، شدند. 


تنها لحظاتی از حرکت خودروی سمند به سمت تهران نگذشته بود که راننده جوان به بهانه‌ای از اتوبان خارج و به سمت جاده قدیم قزوین- تهران حرکت کرد و دقایقی بعد سر از جاده روستای «شترک» در میآورد.
بنابر این گزارش، دختران جوان که با اعمال و حرکات راننده جوان پی به نیت شوم و شیطانی او برای ربودن خود برده بودند در حالی که مرد راننده با فشردن بر پدال گاز خودرو به شدت بر سرعت اتومبیل افزوده بود با وی درگیر شده و به یک باره تصمیم می‌گیرند برای دفاع خود را از اتومبیل در حال حرکت به بیرون پرتاب کنند.
در تاریکی شب، با گشوده شدن دربهای سمند، یکی از دختران دانشجو به سرعت خودش را به بیرون از خودرو، پرتاب کرده و پس از آن نیز دختران دیگر برای نجات خود از دست راننده شیطان صفت، چاره‌ای جز بیرون انداختن خود از اتومبیل نمی‌یابند.
در جریان این حادثه دو تن از دختران دانشجو به داخل کانال آب کشاورزی (مادر) سقوط کرده و تنها یکی از آنان که که از سمت دیگر خود را به بیرون پرتاب انداخته، در شانه خاکی جاده بر زمین افتاده و با وجود صدمات جسمانی از خطر مرگ نجات یافته است.
ساعتی پس از این جنایت، یکی از اهالی که سوار بر موتورسیکلت در حال عبور از جاده روستا بوده، دختر دانشجوی مجروح را که در کنار جاده بر زمین افتاده بود مشاهده کرده و او را به یک مرکز درمانی منتقل میکند. 24 ساعت پس از این حادثه، با مراجعه دختر دانشجو به پلیس، تحقیق در باره حادثه آغاز می گردد.
با جستجوهای فراوان انجام شده، حدود 44 ساعت پس از وقوع این فاجعه هولناک، حدود ساعت 14 و10 دقیقه روز پنجشنبه گذشته، ماموران امداد و نجات سازمان آتشنشانی قزوین، جسد یکی از دختران دانشجو به نام «فاطمه» را در محلی دورتر از صحنه جنایت در حد فاصل روستاهای «شترک» و «کورانه»، کشف و از آب بیرون کشیدند.
این در حالی است که کیف همراه او یک کیلومتر آنسوتر از محل کشف جسد توسط پلیس کشف شده است. تلاش ماموران پلیس برای یافتن ردی از «الهام» دانشجوی دیگر که همچنان مفقود است، ادامه دارد.
در همین حال، با وقوع این حادثه که تنها در فاصله کوتاهی از این رویداد، بازتاب منفی در میان شهروندان برجای گذاشته و تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی زیرنظر محمدی، رییس پلیس آگاهی استان، مسوولیت پیگیری این جنایت را برعهده گرفته‌اند.
کارآگاهان می‌کوشند با انجام تحقیق از «ل»، تنها دختر دانشجوی بازمانده از حادثه مذکور، به سرنخی به منظور شناسایی و دستگیری راننده شیطان صفت سمند که نقشه شوم او به این جنایت هولناک انجامیده است، دست یابند.

به نقل از :http://www.asriran.com/view.php?id=29252

نظرات 2 + ارسال نظر
بابل بوی دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:06 ق.ظ http://www.sadedel11.blogsky.com/

ولا این چیزها تو ایران عادیه
در و پیکر نداره

نوید یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 ق.ظ http://mpesarak.co.cc


همه کشور ها همینجوره نباید اطمینان کرد به هر کسی و سوار هر ماشینی شد (تاکسی مرسی) نتیجش همینه ادم بد و خوب همه جا پیدا میشه
امیدوارم راننده ی سمند به درک واصل بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد