.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

قصه دلباختگی‌های سارکوزی به کارلا برونی

به گزارش خبرگزاری فارس، دلباختگی «نیکلا سارکوزی» رئیس‌ جمهوری فرانسه به «کارلا برونی» مانکن و خواننده معروف ایتالیایی تبار و حضور آشکار و رسمی آن‌ها در انظار عمومی در روزهای اخیر موضوع خبری رسانه‌های فرانسه شده است.

دو ماه پس از جدایی نیکلا و سیسیلیا سارکوزی، بار دیگر زندگی شخصی رئیس‌ جمهور فرانسه موضوع کار رسانه‌های فرانسه شده اما آنچه بیش از همه در مطالب منتشره به چشم می‌خورد پیشینه و شخصیت زنی است که قرار است همسر رئیس ‌جمهور این کشور شود.
پیش‌تر،‌ نشریاتی مانند لوموند، لیبرالیسون ،لوفیگارو، لوپاریزین، لوپوئن و... با انتشار مطالبی درباره «کارلا برونی» مطالبی منتشر کرده بودند اما این هفته نامه اکسپرس بود برای نخستین بار تصاویری از سارکوزی با برونی در «دیسنی لند» روی سایت اینترنتی خود منتشر کرد. متعاقب آن نشریات دیگری مانند «باری ماچ» و «کلوز» نیز عکس‌هایی را از این دو منتشر کردند.
کارلا برونی، 39 ساله دختر یک خانواده ثروتمند ایتالیایی تبار و متولد شهر «تورینو» در ایتالیاست که از کودکی در فرانسه سکونت گزیده، وی علاوه بر کار مد به خوانندگی نیز اشتغال دارد و در این عرصه نیز از شهرت فراوانی برخوردار می‌باشد. او همچنین در دو فیلم سینمایی نیز بازی کرده است.
مادر او در تصنیف اپرا و پدر او سرمایه‌دار معروف در بخش صنعت بود. خواهر او نیز هنرپیشه و نوازنده پیانو، فیلم‌نامه نویس و کارگردان است و برادر کوچکش که «ویرژینیو» نام دارد در ژوئیه سال میلادی گذشته از دنیا رفت.
اما در مورد برقراری ارتباط وی با رئیس ‌جمهوری بر اساس اطلاعات منتشره، این ارتباط خیلی عمیق نیست و سارکوزی برای نخستین بار در بیست و سوم نوامبر گذشته با برونی در کاخ الیزه دیداری کاری داشت و پس از آن دو نفری برای صرف شام، به منزل یک دوست مشترک رفته‌اند و این دیدار نقطه آغاز ارتباط این دو بوده است.
برخی حضور علنی سارکوزی با برونی در انظار عمومی و پر ازدحام و در برابر دوربین عکاسان را اقدامی عمدی برای مهیا کردن افکار عمومی از نیت خود برای ازدواج با وی می‌دانند.
برونی از لحاظ سیاسی به چپ‌گرایان متمول موسوم به چپ خاویار (چپ‌های متمول) نزدیک است و در جریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری فرانسه نیز کنسرتی را در حمایت از «سگولن رویال» رقیب سارکوزی اجرا کرده بود.


در خصوص این زن آنچه که بیش از همه مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته زندگی شخصی وی می‌باشد و گفته می‌شود که او روابط زیادی با مردان متنفذ داشته و بسیاری به او (به دلیل تلون مزاج) شاپرک و برخی دیگر (به دلیل اشتهای سیری ناپذیرش) او را درنده مردان می‌نامند.
او در سال 2001 با «رافائل اتوون» ازدواج کرد و از وی دارای یک پسر می‌باشد.
اما در بین شخصیت‌‌هایی که با این زن ارتباط داشتند نام «لوران فابیوس» نخست‌وزیر پیشین فرانسه (و از چهره‌های سوسیالیست) نیز به چشم می‌خورد. او جسورانه اعلام کرده است به رغم تک همسری اما تعدد زوجات را هم برای مردان و هم برای زنان ترجیح می‌دهد.
هفته نامه‌ لوپوئن نیز در این ارتباط در آخرین شماره خود مطلبی را به اجمال به ارتباط نیکلا سارکوزی، رئیس‌ جمهوری فرانسه با وی اختصاص داده است. در این مقاله بیشتر به سوابق و ویژگی‌های شخصیتی این زن که قرار است به زودی بانوی اول فرانسه شود توجه شده است.
لوپوئن با اشاره به ثروت زیاد خانواده کارلا برونی، معشوقه تازه و احتمالا همسر آتی نیکلا سارکوزی، رئیس ‌جمهوری فرانسه می‌نویسد: آنها از ثروتی هنگفت و خانه‌ای بزرگ با باغی مانند بهشت برخوردار بودند و کارلا و برادرش و خواهرش در این خانه اشرافی بدون حضور پدر و مادرشان که یا برای کار یا برای بازیگری غالبا غایب بودند کودکی و نوجوانی آزاد، راحت و به حال خود رها شده‌ای را گذراندند.
این هفته‌نامه در خصوص خانواده کارلا می‌نویسد: پدر آنها امروز در قید حیات نیست و والریا، خواهر بزرگتر وی هنرپیشه وکارگردان ،‌مادر آنها «برونی تدسکی» نیز هنرمند است و کارلا دختر کوچک خانواده که دایماً به فکر بزک کردن بوده لحظه‌ای یاد پدر را از ضمیر خود نمی‌برد و با نوعی بی‌حیایی آشکارا می‌گوید: من متوجه شده‌ام که هیچگاه مردان خود ساخته‌ای چون پدرم به من توجه نداشته‌اند. از همین رو من مردان کوچک و ضعیف را ترجیح می‌دهم.
این هفته‌نامه با اشاره به شکار ضعیف، کوچک و جدید وی که نامش (در انتقام کارلا از سرسختی پدر) در تابلوی شکار برونی درج شده است، می‌نویسد: این فرد کسی نیست جز رئیس‌ جمهوری که به تازگی طلاق گرفته و از آن زمان قسم خورده است دیگر زندگی شخصی‌اش را به رسانه‌ها نکشاند. اما با این اتفاقات می‌توان چنین نتیجه‌گیری کرد که پس از سه هفته ارتباط با این خواننده، او نهایتا تسلیم وی شد.
این نشریه با اشاره به توصیف کارلا برونی توسط زن یکی از شخصیت‌های فرانسوی که کارلا زمانی معشوقه وی بوده و در مورد او گفته است که «خنده کارلا مانند خنده ترمیناتور (مهلک) می‌باشد»، می‌نویسد: چنین زنی همسر بانوی اول فرانسه می‌باشد که در برابر تنها معبدی که به باور بسیاری قدرت‌های بزرگ فقط برای آن اعتبار قایلند یعنی رسانه‌ها، تن به ازدواج با سارکوزی داده است.
به نوشته لوپوئن، برونی در دفاع از خود در برابر انتقاد زنی که شوهرش به دلیل برقراری روابط عاشقانه با وی دست به خیانت زده بود، گفته است: همه می‌دانند که نمی‌شود مردان را دزدید، باید بلد بود آنها را نگه داشت.
سپس این نشریه با نگرانی از حاضر جوابی این زن می‌نویسد: با این حال از تاثیر کارلا برونی بر فرانسه در داخل و خارج باید به خود لرزید.
این نشریه اضافه می‌کند: در حرف‌هایی که شایع است از عذاب فلان نماینده پس از شنیدن خبر ازدواج، این دو، از رنج‌فروپاشی خانواده‌های فلان روشنفکر یا التماس فلان سرمایه‌دار که می‌خواهد نامش بر سر زبان‌ها نیفتد، شنیده می‌شود.
به نوشته این هفته‌نامه در این میان نام افراد زیادی از جمله سیاستمدار، تاجر، فیلسوف، نوازنده، خواننده، هنرپیشه، وزیر سابق یا حتی نخست‌وزیر سابق، نویسنده و کارخانه‌دار بزرگ بر زبان‌ها شایع شده و چه شمار زیادی از قربانیان این زن که پس از رسمی شدن ارتباط وی با سارکوزی، دستخوش خواب آشفته نشدند. بسیاری حتی حاضرند همه چیز خود را بدهند تا دیگر کسی از آن‌ها یادی نکند.
این هفته‌نامه اضافه می‌کند: تنها برخی از این افراد توانسته‌اند آبرومندانه از این مهلکه پای خود را بیرون کشند، در همین حال برخی از کارمندان عالیرتبه، وزیر یا نخست‌وزیر پیشین هرگز ارتباط خود را با این زن تایید نکرده‌اند.
این هفته‌نامه با اشاره به گرایشات سیاسی متفاوت وی با باورهای رئیس‌جمهوری می‌افزاید: رئیس جمهوری سرمستی که (در شب پیروزی‌اش در میدان کنکورد) همصدا با «میرای ماتیو» خواننده مشهور فرانسوی آهنگ پیروزی سر داده بود امروز در دام و تله این زن وابسته به طبقه چپ پولدار افتاده است.
این نشریه در پایان با نگرانی نسبت به فرجام این قصه عاشقانه می‌نویسد: این داستان به حدی زیباست که باور کردنش دست کم تا پایان این قصه مشکل است. زیرا همانطور که برونی گفته است: «من وقتی کسی را نخواهم، غیرقابل تحمل خواهم شد» این مساله را مردان زیادی با هزینه گزاف متوجه شده‌اند حالا تنها چیزی که می‌توان گفت: این است که «کریسمس مبارک آقای رئیس جمهور»

به نقل از :http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8611020555

نظرات 2 + ارسال نظر
علی اکبر جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ق.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
به پای هم پیر شن ..
واقعا مسخره است ...امان از دست این خبرنگاران که ولکن بیچاره نیستند.
موفق باشی

الهه جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام لی لی جون
جلب بود
خواستم در مورد ÷ست قبلیت نظر بدم
این خاطره ای رو که نوشتی در مورد سرود ملی من فکر می کنم که استادمون سر کلاس برامون تعریف کرد و ما هم کلی خندیدیم...خوندن دوباره اش خالی از لطف نبود
دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد