.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

شکایت ثبت احوال فارس از سازندگان مرد هزار چهره

 

اداره کل ثبت احوال استان فارس از تهیه کنندگان مجموعه تلویزیونی مرد هزار چهره شکایت کرد.

به گزارش الف، وکیل اداره کل ثبت احوال استان فارس ، با تهیه و تقدیم دادخواستی به دادگستری فارس از مسئولان و دست اندرکاران مجموعه تلویزیونی مرد هزار چهره شکایت کرد.

در این دادخواست مواردی به عنوان دلایل و مستندات توهین بیان شده است از جمله: انتصاب شخصیت اصلی داستان به عنوان شخص کلاهبردار شیاد و متقلب در مجموعه ثبت احوال شیراز، ارائه فضای بی نظم و خارج از شان اداری در ثبت احوال شیراز و القای سوئ استفاده از موقعیت شغلی توسط کارکنان اداره کل ثبت احوال شیراز.

در این دادخواست،  ثبت احوال استان فارس خواستار اعاده حیثیت و دریافت 21 میلیارد ریال به عنوان خسارت معنوی وارد شده به مجموعه ثبت احوال شیراز شده است.

سریال طنز مرد هزار چهره با کارگردانی و بازی مهران مدیری از روز اول فروردین 87 ، هر شب ساعت 23 از شبکه سوم سیما پخش می شود. در قسمتهای اول و دوم این سریال، دیوانسالاری پیچیده و نظام اداری کشور بطور غیر مستقیم به باد تمسخر گرفته شده است.

در سریالهای مشابه و طنزهای انتقادی قبلی مهران مدیری، ناهنجاری های نظام اداری و سیاسی کشور بدون اشاره مستقیم به سازمان یا محلی خاص، نقد می شد اما در داستان "مرد هزار چهره" ، ناهنجاری های اداری در اداره ثبت احوال شیراز- به عنوان نمونه ای از ادارات کشور - اتفاق می افتد.

به نقل از: alef.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد