.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی :زنان بهتر از مردان رانندگی می کنند

سردار محمد رویانیان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور :زنان بهتر از مردان رانندگی می کنند.

زنان به دلیل وسواس بیشتر و دقت نظر، بهتر از مردان رانندگی می کنند.

    سردار محمد رویانیان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اعلام این مطلب درباره تفاوت رانندگی زنان و مردان به خبرنگار ما گفت: در حالی که ۳۰ درصد کل گواهینامه ها متعلق به زنان است با این حال ۹۳ درصد تخلفات رانندگی از سوی مردان صورت می گیرد. به همین خاطر اختلال های روحی، روانی و عقده های خشونت زا در رفتارهای زن ایرانی و رانندگان زن جامعه ما وجود ندارد و کمتر زنی را می توان در ایران پیدا کرد که با ماشین «کورس» بگذارد یا با خشونت رانندگی کند.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در ادامه تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهد رفتارهای غیرطبیعی در حال رانندگی از جمله سبقت غیرمجاز، انحراف ناگهانی از مسیر ، عبور از چراغ قرمز و سرعت بیش از حد معمولاً از سوی افرادی با روحیه های خشن و مضطرب صورت می گیرد که آنها دارای اختلال های روحی فراوانی هستند در حالی که زنان جامعه ما این گونه عمل نمی کنند. سردار رویانیان تصریح کرد: هنگام آزمون رانندگی زنان آماده تر از مردان شرکت می کنند. حال آن که تنها مشکل زنان ترس آنها است که باید با اعتماد به نفس و تمرین این نگرانی را نیز از خود دور کنند. وی همچنین از برخورد با رانندگانی که با انجام حرکت های مخاطره آمیز جان شهروندان را به خطر می اندازند خبر داد و گفت: پلیس با این دسته از رانندگان بویژه در روزهای پایانی سال و ایام نوروز بشدت برخورد می کند و گواهینامه این گروه از متخلفان نیز توقیف می شود.
    سردار رویانیان در ادامه از پیشنهاد نیروی انتظامی به دولت برای افزایش سقف جریمه های رانندگی به ۳۵ هزار تومان خبر داد و افزود: در این پیشنهاد از دولت خواسته ایم سقف جریمه ها در موارد حادثه ساز از ۲۰ هزار تومان به ۳۵ هزار تومان افزایش یابد.وی افزود: برای تخلفات خطرناک رانندگی مانند سرعت های زیاد، لایی کشی و مارپیچ رفتن، افزایش ۲ تا ۲‎/۵ برابری جریمه ها را از دولت تقاضا کرده ایم.رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: دولت باید بر پیشنهاد پلیس اعمال نظر کند و رقم نهایی جریمه ها را تصویب و ابلاغ کند.
نظرات 1 + ارسال نظر
عبدالله ب دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ب.ظ

سردار به فلان فلانش خندیده است .درضمن :حالا رانندگی بکنندکه چه بشود؟ توی این تهران باهزارقوزبالای قوز این گنده ترین قوزیه که مردم می بینند .رانندگی کنندکه ترافیک بهتربشه؟ اعصاب مردم بهتربشه؟آلودگی هواکمتربشه؟سوبسید لیتری 2500تومانی دولت برای بنزین کمتربشه؟فرهنگ مردم بهتربشه؟استهلاک خودروهاکه ازپول نفت خریداری میشه کمتربشه؟ فشارشدید عصبی واسترس آنها که باعث سرطان سینه میشه کمتربشه؟
یا برای هزارجورعقده فروخورده دوا بشه؟ برای شوهرهاوپدرهاشون فرهنگ و کلاس بشه؟
کم هستن ننه قمرهایی که برای خرید یک کرم صورت یه ماشین چهارهزارسی سی بالای صدمیلیونی را از این سر شهر به اونور می برن؟
اگه این علیامخدرات رانندگی نکنند کشورهاپیشرفت نمی کنن؟
آیا راه دیگر وکم هزینه تری برای تسکین جنس ضعیف پیدامیشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد