.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

موفقیت زود هنگام در مدرسه مانع اعتیاد نوجوانان به مواد مخدر

تحقیقات نشان می دهد بزرگسالانی که در مدرسه موفق بوده اند کمتر به سیگار کشیدن، مصرف مشروبات الکلی یا مواد مخدر تمایل پیدا می کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری ساینس دیلی زمانی که فرصت مصرف این گونه مواد فراهم می گردد دانش آموزانی که وضعیت مطلوبتری در مدرسه داشته اند کمتر درگیر این مسایل می گردند.
بنابراین گزارش محققان معتقدند موفقیت و شکست تحصیلی افراد در بیشتر بزرگسالان زمانی خود را نشان می دهد که دانش آموز کلاس هشتم را به پایان برده است یعنی درست همان زمانی که فرد نسبت به مصرف مواد تمایل می یابد.
این گزارش می افزاید: معدل فرد در کلاس هشتم ارتباط نزدیکی با سیگار کشیدن در آن زمان و در آینده دارد.
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.arezoobarani.mihanblog.com


سلام...
خوبی عزیز
باز هم ارزو بارانی با اپی جدید نوشته از...
ای همه هستی من...

همه ی هستی من آیه ی تاریکی ست!
که تو را تکرار کنان
به سحرگاه شکفتن ها و رستن های ابدی خواهد برد!
من در این آیه تو را آه کشیدم آه!
من در این آیه تو را
به درخت و آب و آتش پیوند زدم!
زندگی شاید
یک خیابان دراز است که هر عابری از آن می گذرد!
زندگی شاید آن لحظه ی مسدودی ست
که نگاه من در نی نی چشمان تو خود را ویران می سازد!
زندگی شاید
طفلی ست که از مدرسه بر می گردد!
باز هم منتظر حضور شما هستم
برای .....
(اپ کردین خبر کنید)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد