.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

افشین قطبی: نگذاشتند هدیه خوبی به هموطنانم بدهم


کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال کشورمان پس از انتخاب محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: این انتخاب از سوی مدیران فدراسیون فوتبال بود و من برای مایلی‌کهن آرزوی موفقیت می‌کنم.

افشین قطبی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: من دلم برای مردم می‌سوزد که هواداران واقعی تیم ملی هستند. چرا که دوست داشتم با پیروزی در سه بازی آینده شادی بزرگ را به مردم هدیه کنم. اگر من سرمربی تیم ملی می‌شدم به طور یقین به جام جهانی صعود می‌کردیم. 


وی ادامه داد: در حالی که اصلی‌ترین گزینه برای سرمربی‌گری تیم ملی بودم نمی‌دانم چرا من را انتخاب نکردند.اما پشیمان خواهند شد ولی وقتی تیم ملی به جام جهانی صعود نکرد دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت. با توجه به اینکه من اصلی ترین گزینه بودم اما ناخودآگاه مایلی کهن انتخاب شد و مانند آن زمان که دایی به جای من انتخاب شد خیلی دلگیر شدم. به خدا سوگند من فقط دلم برای مردم می سوزد. دوست داشتم یک شادی بزرگ را برای مردم ایران بیاورم. چرا که از دو کره شناخت کاملی دارم.
سرمربی پیشین تیم پرسپولیس اضافه کرد: فکر می‌کنم در جلساتی که در کمیته فنی برگزار می شد حشمت مهاجرانی و محمود یاوری با انتخاب من مخالف بودند. با این حال هر کمکی از دستم بربیاید برای موفقیت محمد مایلی کهن انجام خواهم داد. من هیچ گاه ایرانی بودن خودم را فراموش نمی‌کنم و همواره با نام سید افشین قطبی آماده خدمت به کشورم هستم.


منبع:ایلنا

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنوش چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد