.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

یاد از آن شب که چو گل در کاشانه من بودی

یاد از آن شب که چو گل
در کاشانه من بودی
هم پیمان من و
هم پیمانه من بودی
شده بود آن شب همه گلشن
چو بهاران خانه من
ز فروغ روی تو روشن
چو دلم کاشانه من
به ناز و دلبری ترانه میخواندی
ترانه های عاشقانه میخواندی
شمع خانه من بودی
هم پیمانه من بودی

شبی بود آن شب
چه شبی چون سحری
ندیدن در آن از غم دوران نظری
تو هم جان من هم جانانه من بودی
که هم پیمان و هم پیمانه من بودی

بگذشته از آن شب خوش
صدها شام دگر
آیا از این شبها که شود
ای مه بی تو سحر
بگذشته از آن شب خوش
صدها شام دگر
آیا از این شبها که شود
ای مه بی تو سحر
خوش آن که چون گنجی
در ویرانه من بودی
خوش آن که چون گنجی
در ویرانه من بودی
یاد از آن شب که چو گل
در کاشانه من بودی
هم پیمان من و
هم پیمانه من بودی
شده بود آن شب همه گلشن
چو بهاران خانه من
ز فروغ روی تو روشن
چو دلم کاشانه من
به ناز و دلبری ترانه میخواندی
ترانه های عاشقانه میخواندی
شمع خانه من بودی
هم پیمانه من بودی

نظرات 1 + ارسال نظر
تامی پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://barname.blogsky.com

سلامممممممم
وای اینم دومیش
وبلاگم فیلتر شده
اومدم به دوستای قدیمیم سر بزنم
تو با یکی دیگه فقط تو لست وبلاکم هنوز به کارتون ادامه میدین
خیلی خوشحال شدم
بازم میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد