.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

ای بی وفا، راز دل بشنو، از خموشی من، این سکوت مرا ناشنیده مگیر


ای بی وفا ، راز دل بشنو ، از خموشی من ، این سکوت مرا ناشنیده مگیر
ای آشنا ، چشم دل بگشا ، حال من بنگر ، سوز و ساز دلم را ندیده مگیر

امشب که تو ، در کنار منی ، غمگسار منی ، سایه از سر من تا سپیده مگیر
ای اشک من ، خیز و پرده مشو ، پیش چشم ترم ، وقت دیدن او ، راه دیده مگیر

دل دیوانه ی من به غیر از محبت گناهی ندارد ، خدا داند
شده چون مرغ طوفان که جز بی پناهی ، پناهی ندارد ، خدا داند
منم آن ابر وحشی که در هر بیابان به تلخی سرشکی بیفشاند
به جز این اشک سوزان ، دل نا امیدم گواهی ندارد ، خدا داند

ای بی وفا ، راز دل بشنو ، از خموشی من ، این سکوت مرا ناشنیده مگیر
ای آشنا ، چشم دل بگشا ، حال من بنگر ، سوز و ساز دلم را ندیده مگیر

دلم گیرد هر زمان بهانه ی تو ، سرم دارد شور جاودانه ی تو
روی دل بود به سوی آستانه ی تو
چو آید شب ، در میان تیرگی ها ، گشاید تن ، روح من به شور و غوغا
رو کند چو مرغ وحشی ، سوی خانه تو

ای بی وفا ، راز دل بشنو ، از خموشی من ، این سکوت مرا ناشنیده مگیر
ای آشنا ، چشم دل بگشا ، حال من بنگر ، سوز و ساز دلم را ندیده مگیر

امشب که تو ، در کنار منی ، غمگسار منی ، سایه از سر من تا سپیده مگیر
ای اشک من ، خیز و پرده مشو ، پیش چشم ترم ، وقت دیدن او ، راه دیده مگیر



                       شعر از بهادر یگانه


بشنوید این تصنیف زیبا را با صدای علیرضا قربانی و به آهنگسازی استاد همایون خرم

نظرات 10 + ارسال نظر
دل آواز سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام

ای بهترین مایه ی دلخوشی من

تنها تنها تویی در خلوت تنهایی ام.

دخترک یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ http://jameminaiyemay.blogsky.com

سلام
با اجازه تو بلاگم ازش استفاده کردم

ehsan شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ب.ظ

زیبا بود

خسته دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ http://roozbehkhaste.blogfa.com

عالییییییییییییییییی بود ممنون

رضا یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ


بسیار زیبا بود.
روح زیبا و لطیف مرحوم همایون خرم شاد.

Hamidreza پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

به یاد هایده عزیز اولین خواننده این اثر!

دوست چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

mamnoon
kheili donbalesh boodam

فری قورباغه چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:33 ق.ظ

خانم طلا ، جونت بی بلا ، بری .....!!! لاس وگاس

مجید یزدانی چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:31 ق.ظ

سلام ممنون از شما و مطالب و محتویات بسیار خوب و کاربردیتون فقط بهتر نیست اگر آثاری رو که ارائه میدین در موردش کامل تر توضیح بدین مثل اینکه تاکنون چند نفر این اثر رو خوندن اولین نفر کی بوده و کیا بازخوانی کردن و آیا اجرای مجدد و یا باز خوانی با اجازه آهنگساز یا صاحب امتیاز بوده یا نه
ممنون67693

ربنا دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 08:13 ب.ظ

اینو اهنگو از هایده بزار تو کشور غریب و با یه کمی معجون حافظ . سبکت میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد