.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

نظرخواهی

یه فکری امروز ذهنم رو مشغول کرد که اگر کارمند بانک نمیشدم ‏‏‏‎چکاره میشدم

در پست بعدی ادامه میدم

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

مگه کارمند بانکین؟ چه جالب. خوشبجالتون راستی وام مسکن چقد میگیرین ؟ ای قشر مرفه ای قشر بی درد ای قشر خوشتیپ ای قشر ماشین شخصی مدل بالا؟

[ بدون نام ] جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ

چی میخواستین بشین دیگه ؟
توی بانک کار میکنین. تو همین بانک معجزه هم میکنن و افراد رو بهراه راست و پیشرفت و تعالی هم که رهنمون میشن. میدونین این مسئله چقدر اجر اخروی و دنیوی داره . پست نابرده رنجو اگه آدم بخونه اشک تو چشم آدم جمع میشه .

[ بدون نام ] جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

یه چیزیایی جور درنمیاد .
نویسنده وبلاگ که خانمطلاس که باید یه خانم باشه از طرفی پشت باجه میشینه و ... نابرده رنج اتفاق میافته و ....

[ بدون نام ] جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

چقدر شما ناسپاسین . من اگه کارمند بانک بودم اصلاً فکر اینو نمیکردم که به قبل بردگم فک کنم که ببینم اگه کارمند نمیشدم چی میشدم.

[ بدون نام ] شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ق.ظ

کارکند بانک باشی خانم باشی وام مسکن که داشته باشی و .... تازه هوس کردی برگردی عقب ؟

یک معلم شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

من اگه یه کارمند بانک بودم و یه روزی به این فکر میافتادم که اگه کارمند بانک نبودم چی میشدم تمام سعیمو میکردم تا آموزش پرورشی هم نباشم تا مجبور بشم مثل الان بیام بالای سر شاگردایی که خودم تربیت کردم بهم بی محلی کنن

[ بدون نام ] شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

منم وقتی اولین کسر صندوقم رو که مبلغ یک میلیون ریال بود اوردم و نتونستم پیداش کنم و یک چهارم حقوقم رو کنار گذاشتم تا کسری رو تسویه کنم تصمیم گرفتم تمام تلاشم رو بکنم تا از بانک دربیام یه کار بی دردسرتر پیدا کنم اما نشد که نشد
این بانکه بدجور پاپیچ آدم میشه...

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

سالها در پی کسب پست و مقام کوشیده ام
جز جگر گرفتم بس که در سوگ سمت جوشیده ام
پشت باجه، جای سوپروایزر جای همه
عمده نقشی داشته ام همیشه در آنها درخشیده ام
من کیم؟ من چیم؟ یک کارمند بانک ملی ام
پشت باجه بارها تهمت شنیده ام بارها رنجیده ام
من که ماشین نیستم ای عاشقان اهل علم
من بر این شوریدگی سالها بالیده ام
بود امید پست گرفتن من از اول رو هوا
سالها چون چرخ دورادور خود پیچاندنم
بار الها هر که با امثال ما بد تا کند
پسرش استخدام بشه توی بانکی که توش نالیده ام
چون که قدر زحمت مارا نمیداند کسی
آخر از باجه و بانک و پست ومقام دل کنده ام
مدتی شاکی گشتم در میان سایت بانک
سوز دل بر زبان آورده و نالیده ام
عاقبت سودای ساخت یک وبلاگ زد بر سرم
تا ببینیم که چه خواهد شد و به کجا خواهسم رسید

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

نگرفتم

[ بدون نام ] دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

چی شد ادامه این تفکرتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهدی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

خب بازم کارمندبانک میشدید خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد