.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

بیشترین تخلفات اداری مربوط به کجاست؟

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره بیشترین پرونده‌های این سازمان گفت: هر جا که پول هست تخلف هم زیاد است و بیشترین پرونده‌های سازمان بازرسی کل کشور مربوط به تخلفات اداری بانکهاست.

مصطفی پورمحمدی افزود: مسئولیت رسیدگی به بدهکاران بانکی بر عهده دادستانی کشور است و قرار است بانکها گزارشی از بدهکاران به دادستانی ارائه کنند.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین درباره وضع اخلالگران بازار ارز گفت: در این راستا دادستانی از سازمان بازرسی تقاضای کمک کرده که دو تا سه پرونده بزرگ مربوط به اخلالگران بازار ارز از دادستانی به این سازمان ارجاع شده است و در مرحله بررسی قرار دارد. وی ادامه داد: بخش عمده ای از اخلالگران بازار ارز مربوط به بخش خصوصی است و سازمان بازرسی دخالت نمی کند؛ آنچه را مربوط به اعداد و ارقام بزرگ است و ارتباط آنها با دستگاههای اداری گسترده می شود، تعقیب خواهیم کرد. پورمحمدی گفت: موارد خاص و متعدد در دستگاه امنیتی و بازپرسی بررسی می شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به اینکه تخلفات بانکی، اقتصادی، گمرکی، واگذاریها و زمین بیشترین پرونده‌های در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: بیشترین تخلفات به دستگاههایی مانند شهرداریها، بانکها، امور مالیاتی و دادگستری که بیشترین خدمات را انجام می‌دهند، برمی‌گردد البته تعداد پرونده‌های بانکی و پولی به دلیل اینکه از جنس بزرگ‌تری هستند بیشتر است.

نظرات 2 + ارسال نظر
نسترن پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

به خاطر مطالب زیبایی که میگذارید ممنون

نیما دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ

همه سازمانا دارن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد