.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

دوست دارم هنوز - گروه هفت- سون

 
دارم از تو دور می شم
داره تنها می شه قلبم
می دونم نبودن تو
جونمو می گیره کم کم

چیزی از تنم نمونده
بعد دل شکستن تو
یه اتاق ساکت و سرد
منو فکر رفتن تو
 منو فکر رفتن تو
دوست دارم
دوست دارم هنوز عشق منی
می دونم منو از یاد می بری
بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم
تو قلب من فقط تویی
 
 
 
دوست دارم
دوست دارم هنوز عشق منی
می دونم منو از یاد می بری
 بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم
تو قلب من فقط تویی
 
 
 
دارم از یاد تو می رم
بی تو هر لحظه می میرم
ته زندگیم همین جاست
 بدون اینو که می میرم
میگم عاشق تو هستم
بی تو آروم نمی گیرم
دوست دارم
دوست دارم هنوز عشق منی
می دونم منو از یاد می بری
 
بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم
تو قلب من فقط تویی
 
 
 
دوست دارم
 دوست دارم هنوز عشق منی
می دونم منو از یاد می بری
 بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم
تو قلب من فقط تویی
 دارم از تو دور می شم
 داره تنها می شه قلبم
  می دونم نبودن تو
 جونمو می گیره کم کم
چیزی از تنم نمونده
بعد دل شکستن تو
یه اتاق ساکت و سرد
منو فکر رفتن تو
منو فکر رفتن تو
 
 
 
 
دوست دارم
 دوست دارم هنوز عشق منی
می دونم منو از یاد می بری
 
بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم
تو قلب من فقط تویی
 
 
 
 
دوست دارم
 دوست دارم هنوز عشق منی
 می دونم منو از یاد می بری
 بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم
تو قلب من فقط تویی

دانلود

نظرات 4 + ارسال نظر
مینو دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

این آهنگ رو خیلی دوست دارم
لطفاً واست میمیرم رو هم بذارید واسه دانلود

بهار دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ب.ظ

ترانه خیلی قشنگیه ممنونم

لعیا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ

دوست دارم هنوز ...

[ بدون نام ] جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

همیشه رفتن معنای ته کشیدن دوست داشتن نیست

بعضی وقتا رفتن اوج از خود گذشتنه

از قلب خود گذشتنه

بعضی وقتا بالا بردن دست ها و تسلیم شدن به سختی جون دادنه...... در حالیه که ممکنه راحت طلبی قلمداد بشه

با نظرتون کاملاً مخالفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد