.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

دانلود نرم افزار تبدیل ظاهر ویندوز XP به vista

این بار می خواهم به جای نوشته هایم یک نرم افزار جدید در بلاگم قرار بدهم


این نرم افزار را خودم نیز امتحان کردم برای اینکه ظاهر ویندوز XP شبیه به vistaشود. این نرم افزار ویندوز XP را عوض نمیکند فقط ویندوز زیبا تر و شبیه vista می شود.


trial version نیست رایگان است


اگر از ظاهر ویندوز XP خسته شدید می توانید از این نرم افزار استفاده کنید


لینک سایت اصلی :



http://www.crystalxp.net/galerie/num.130.htm


حجم فایل : ۲۷ مگا بایت

پرشین بلاگ از طریق نشانی PersianBlog.ir در دسترس است

پرشین بلاگ طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به سرقت دامنه اینترنتی PersianBlog.com توسط هکرهای عراقی، خدمات و وبلاگهای این سرویس تا زمان بازپس گیری کامل این دامنه، موقتا از طریق نشانی PersianBlog.ir در دسترس میباشند.

پرشین بلاگ در اطلاعیه خود با تاکید مجدد بر امنیت کامل اطلاعات تمام 800هزار کاربر و بیش از چهارده میلیون یاداشت آرشیو شده، تصریح کرده است: این اختلالات تنها در لایه دامنه پرشین بلاگ دات کام بوده و هیچ آسیبی به اطلاعات کاربران و آرشیو یاداشت هایشان وارد نشده است.

در این اطلاعیه آمده: هویت و مشخصات سارق دامنه اولین و بزرگترین سرویس وبلاگ فارسی جهان کشف و شناسایی شده است و از طریق مراجع داخلی و خارجی مراحل قانونی برای بازپس گیری دامنه فوق و اعلام جرم نسبت به سارق درجریان میباشد.
براین اساس و تا پایان فرآیند فوق، پرشین بلاگ از چهار میلیون مخاطب روزانه اش دعوت کرده تا زمان بازپس گیری نهایی دامنه پرشین بلاگ دات کام از نشانی PersianBlog.ir استفاده نمایند.
اینترنتی این سرویس رایگان وبلاگ نویسی فارسی بامداد روز چهارشنبه توسط یک گروه هکر عراقی با عنوان iraqhack به سرقت رفته و سارقین با تغییر DNS های آن عبارات موهون و توهین آمیزی نسبت به ایران و ایرانیان منتشر ساخته اند.

در زیر لیستی از جدیدترین سایت های ایرانی هک شده توسط این گروه را مشاهده کنید:

www.irantool.com
www.iranlivechat.com/hacked.htm
www.iranregister.net/hacked.htm
www.iran-mail.com/hacked.htm
www.PersianMeet.com/hacked.htm
www.persiango.com
www.ipersian.com
www.IranLiveChat.com/hacked.htm
www.iranmylife.com