.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

اشتباهات بزرگی که نباید در فضای آنلاین مرتکب شوید!

زومیت: هر آنچه که در محیط مجازی انجام می‌دهید، می‌نویسید و یا منتشر می‌کنید می‌تواند مدرک قابل استنادی باشد که در دادگاه بر علیه خودتان بکار گرفته شود. باور نمی‌کنید؟ پس باید به حضورتان برسانیم که از سال ۲۰۱۰ تاکنون شواهد موجود در رسانه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک، گوگل پلاس، توییتر و غیره در بیش از ۷۰۰ دعوای حقوقی استفاده شده‌اند. در ادامه ۵ اشتباه بزرگ و رایج که بسیاری در فضای آنلاین مرتکب آنها می‌شوند را مرور می‌کنیم.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در ۲۰ درصد از دادگاه‌های طلاق که در خاک ایالات متحده امریکا برگزار می‌شود، حقایق موجود در حساب کاربری افراد در سایت فیس‌بوک مورد استناد قضات قرار می‌گیرد.

در این مقاله پنج نکته کلیدی را به شما گوشزد می‌کنیم تا با انجام ندادنشان نه تنها کار، همسر و یا آزادی‌تان را حفظ نمایید که از این فن آوری نوین نیز لذت شایسته و بایسته را ببرید، پس با ما همراه شوید.

۱٫ جمع دوستانه خود را در بوق و کرنا نکنید

بهتر است هرگز تصاویر حضور خود در تجمعات خصوصی را در اینترنت و بالاخص شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک منتشر نکنید؛ می پرسید چرا؟ خب یکی از کارکنان شرکت IBM کانادا، ناتالی بلنچارد که عکس‌های جشن تولد خود را در فیس‌بوک منتشر کرده بود با یک مشکل کوچک مواجه شد! او که پس از تشخیص افسردگی و ترک کار مقرری ماهانه دریافت می‌کرد، پس از شرکت در این جشن از سوی شرکت بیمه مورد شکایت قرار گرفته و متاسفانه در دادگاه تصاویر بر علیه او حکم کردند و مقرری ماهانه وی قطع شد! چرا که دادگاه تشخیص داد وی هیچ مشکل روحی ندارد و خیلی هم خوش و خرم است!!


ادامه مطلب ...