.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

آلوورا: ارزان‌ترین و موثرترین کرم دنیا

حتما تا به حال برگ‌های پهن تیغ‌دار گیاه آلوورا را دیده‌اید، چه در عطاری‌ها، چه در داروخانه‌ها یا حتی باغ‌های گل اما واقعا این برگ‌های تیغ‌دار چه فایده‌ای دارند که روز به روز رواج بیشتری پیدا می‌کنند؟ بیشترین فایده این برگ‌ها در ژلی است که درون آن وجود دارد، برای به‌دست آوردن این ژل باید تیغ‌هایی را که در لبه برگ‌ها قرار دارد جدا کنید تا از جای خالی آنها ژلی ترشح شود؛ ژلی که قیمت چندان بالایی ندارد ولی در عوض خاصیت‌هایی دارد که شاید در کرم‌های گران‌قیمت هم به راحتی پیدا نشود.


ادامه مطلب ...

16 نکته برای جوان‌تر به نظر رسیدن مردان

بیشترین عوامل پیر شدن مردان عبارتند از بیماری های قلبی، سرطان و استرس دائمی. همه افراد می خواهند که جوان‌تر به نظر برسند. با این روش ها می توانید جوان تر به نظر آیید:

 

1- پوست خود را از نور خورشید حفظ کنید.

خورشید، درخشش پوست را می گیرد.

ادامه مطلب ...

شهاب ملی ( شبکه هوشمند الکترونیک بانک ملی )

شهاب ملی شعب تمام الکترونیک و بدون کارمندی هستند که به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان بانک می باشند.

این شعب برای اولین بار در کشور راه اندازی گردیده و اکثر خدمات بانکی را بدون مراجعه به کارکنان بانک از طریق دستگاههای مختلف بانکی امکان پذیر می سازند.

شعب تمام الکترونیک بصورت شبانه روزی بوده و بدون محدودیت زمانی آماده خدمت رسانی به مشتریان بانک هستند.

ادامه مطلب ...

دانلود همراه بانک ملی ایران


خدمات در حال انجام همراه بانک ملی نسخه جدید 2.5

  • انتقال از حساب به کارت
  • دریافت اطلاعات تسهیلات
  • صورت حساب کارت
  • اطلاعات سه شارژ آخر ، بررسی نسخه و دریافت آخرین پاسخ

ادامه مطلب ...

سقوط شدید قیمت سکه و طلا در راه است


رییس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران از نرخ‌گذاری جدید قیمت طلا خبر داد که در صورت اجرایی شدن آن فروشندگان و تولید کنندگان، سکه و طلا را با نرخ جدید که پیش‌بینی می‌شود بسیار کمتر از میزان کنونی باشد در اختیار مردم قرار خواهند داد.


ادامه مطلب ...

دوست دارم هنوز - گروه هفت- سون

 
دارم از تو دور می شم
داره تنها می شه قلبم
می دونم نبودن تو
جونمو می گیره کم کم

ادامه مطلب ...

کدام کشورها سریعترین اینترنت را در دنیا دارند؟

آیا می‌دانید کشوری توسعه یافته مانند ایالات متحده امریکا در لیست ۱۰ کشوربرتر از لحاظ سرعت اینترنت درچه رتبه‌ای قرار دارد؟ شاید جالب باشید بدانید که این کشور هیچ جایی در این لیست ندارد. با نگاهی به جدیدترین گزارش سه‌ماهه منتشر شده از مرکز تکنولوژی Akami، این لیست که  براساس اطلاعات ماه‌های جولای، آگوست و سپتامبر سال گذشته میلادی تنظیم شده است، میانگین حد نهایی سرعت را در هر کشور مورد بررسی قرار داده است. باهم به مرور این لیست می‌پردازیم:

۱۰- سنگاپور     

باسرعت ۳۰٫۷ مگابیت برثانیه، سنگاپور، درمیان ۱۰ کشور برتر از نظر بالاترین سرعت اینترنت قرار در رده دهم دارد. این سرعت تقریبا دو برابر میانگین سرعت جهانی یعنی ۱۵٫۹ مگابیت برثانیه است.

ادامه مطلب ...