.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

دانلود آهنگ به شهر و دیاری ببر تو مرا - علیرضا افتخاری

به شهر و دیاری ببر تو مرا    که نور خدا باشه و منو تو

نباشه به دلها نشونه غم        امید و صفا باشه و من و تو

بریم اونجا که عشق و مستی خطا نباشه

تو سینه ها جای محبت ریا نباشه


ادامه مطلب ...

نکاتی درموردخانم‌ها که آقایان نمی‌پسندند

زن هایی که اعتماد به نفس پایین دارند مرد ها را فراری می دهند. مرد ها جذب زنهایی که مشکلات زیادی دارند نمی شوند. مرد ها علاقه دارند در اطراف زنهایی باشند که کمترین دردسر را درست می کنند.


 5 نکته در مورد خانم ها که آقایان دوست ندارندزن ها بدون اینکه متوجه باشند گاهی کارهایی را انجام می دهند که باعث فراری دادن مرد ها میشوند. این پنج مورد از موارد مهم برای این امر به شمار می رود..


ادامه مطلب ...

شعری از یک کارمند بانک ملی!

سالها در پی کسب پست و مقام کوشیده ام

جز جگر گرفتم بس که در سوگ سمت جوشیده ام

پشت باجه، جای سوپروایزر جای همه
عمده نقشی داشته ام همیشه در آنها درخشیده ام
من کیم؟ من چیم؟ یک کارمند بانک ملی ام
پشت باجه بارها تهمت شنیده ام بارها رنجیده ام
من که ماشین نیستم ای عاشقان اهل علم
من بر این شوریدگی سالها بالیده ام
بود امید پست گرفتن من از اول رو هوا
سالها چون چرخ دورادور خود پیچاندنم
بار الها هر که با امثال ما بد تا کند
پسرش استخدام بشه توی بانکی که توش نالیده ام
چون که قدر زحمت مارا نمیداند کسی
آخر از باجه و بانک و پست ومقام دل کنده ام
مدتی شاکی گشتم در میان سایت بانک
سوز دل بر زبان آورده و نالیده ام
عاقبت سودای ساخت یک وبلاگ زد بر سرم
تا ببینیم که چه خواهد شد و به کجا خواهسم رسید

قابل توجه کارمندای محترم : راز سرما نخوردن دکترها


اگر تصور می‌کنید نمی‌شود زمستان را بدون سرماخوردگی و بیماری سپری کرد سخت در اشتباهید. درست است که در فصل سرما آنفلوانزا و سرماخوردگی بسیار رایج است و هر کسی ممکن است به این بیماری‌ها مبتلا شود اما با انجام چند کار ساده به راحتی می‌توانید سیستم ایمنی بدنتان را تقویت و بیمار‌های زمستانی را از خود دور کنید.دکترها بیشتر از هر کس دیگری در احاطه میکروب‌ها و ویروس‌ها قرار دارند، زیرا مدام در حال معاینه بیمارانی هستند که سرما خورده‌اند یا آنفلوانزا گرفته‌اند.

ادامه مطلب ...

نظرخواهی

یه فکری امروز ذهنم رو مشغول کرد که اگر کارمند بانک نمیشدم ‏‏‏‎چکاره میشدم

در پست بعدی ادامه میدم

اطلاع از وضعیت چک های صادره با سیستم تلفنبانک بانک ملی

بانک ملی ایران به منظور رفاه حال مشتریان، امکان اطلاع صاحبان حسابهای سیبایی از وضعیت چک های صادره خود را توسط سیستم تلفنبانک متمرکز فراهم کرده است.
        
    

سیستم تلفنبانک متمرکز با شماره تلفن22266800-021 ضمن ایجاد آرامش روانی برای مشتریان، نقش موثری در کاهش مراجعات حضوری به شعب و ترافیک شهری داشته است.
همچنین پرداخت قبوض خدماتی، اطلاع رسانی لحظه ای از موجودی، ارائه 100 گردش آخر حساب، مسدود کردن ملی کارت های مفقودی، امکان تغییر رمز و دریافت صورتحساب از طریق دورنگار از دیگر قابلیت های اصلی سیستم تلفنبانک بانک ملی ایران است.
ادامه مطلب ...

نابرده رنج گنج میسر نمی شود

مهر سال 1383
تحویلدار شعبه دانشگاه آزاد بودم، از اون روزای خفن ثبت نام بود، انبوهی از دانشجوها پشت باجم ایستاده بودن و یکی در میان یه بغل پول همراه داشتن که میخواستن واریز کنن. اون موقع حسابای دانشگاه سیبایی نشده بود و اسناد آ و ب میخورد. نوبت جوانک لاغر اندامی که موهای ژولیده و صورت تنیده ای داشت که مشتی پول درهم و برهم گذاشته بود جلوش. وقتی به صورتش نگاه کردم کلی اخم و چین و چروک توی صورتش بود.
دست راستمو به سمتش بردم تا پول و فیش رو بگیرم ناخودگاه دستامو با حالت سلام دادن فشرد و با صدای نحیف و گرفته ش گفت سلام!
با حالت شیطنت در حالی که دستم توی دستش بود همزمان روی صندلیم نیم خیز شدم یه خورده کشیدمش سمت خودم و آروم تو صورتش گفتم: «اخموخان اگه نخندی کارت انجام نمیشه ها» جوانک خنده ای کرد وگفت: «خسته نباشید». ادامه مطلب ...