.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

اطلاع از وضعیت چک های صادره با سیستم تلفنبانک بانک ملی

بانک ملی ایران به منظور رفاه حال مشتریان، امکان اطلاع صاحبان حسابهای سیبایی از وضعیت چک های صادره خود را توسط سیستم تلفنبانک متمرکز فراهم کرده است.
        
    

سیستم تلفنبانک متمرکز با شماره تلفن22266800-021 ضمن ایجاد آرامش روانی برای مشتریان، نقش موثری در کاهش مراجعات حضوری به شعب و ترافیک شهری داشته است.
همچنین پرداخت قبوض خدماتی، اطلاع رسانی لحظه ای از موجودی، ارائه 100 گردش آخر حساب، مسدود کردن ملی کارت های مفقودی، امکان تغییر رمز و دریافت صورتحساب از طریق دورنگار از دیگر قابلیت های اصلی سیستم تلفنبانک بانک ملی ایران است.
اطلاع از وضعیت چک های صادره با سیستم تلفنبانک بانک ملی
چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 9:55 PM
یاشاسون بانک ملی / میشه یه کاری کنن وقتی چک از کسی میگیری تماس بگیری با همین خانم تلفنن بانک  لااقل بگه یارو صاحب حسابه وضع چک کشیدنش چجوریه؟ حالا نخواستیم پولو بفرسته در خونه
پسرطلا
جمعه 24 آذر 1391 ساعت 12:37 PM


جمعه 24 آذر 1391 ساعت 12:54 PM
تا قبل از این جای خالی خدمات نوین بانکی شکایت مشتریان بانکی بود. اما الان که بانک ها به خودشون اومدن و  یه خورده خرج کردن و به سری خدمات نوین از قبیل تلفنبانک و ایستگاه های الکترونیکی راه انداختن اما  کارو تمام و کمال انجام نمیدن. تکمیل کننده کار اینه که وجود و کارآیی این خدمات رو  از طریق تبلیغات به سمع  و نظر مردم برسونن تا این جور خدمات موجب انتخاب بانک ها برای مردم جهت انجام امور بانکی بشه .
در حال حاضر مشتریان اول بانک رو به خاطر فاکتور های دیگه انتخاب میکنن بعد حالا اگه خدماتی هم داشت از اونم استفاده میکنن. تازه بسیاری از مشتریان بانکها یا از وجود چنین خدماتی بی اطلاعند یا رغبتی به استفاده ندارند و در موادی نیز اعتماد کافی به زیرساخت های فنی آن خدمت ندارند.
خود بخوانید حدیث مفصل از این مجمل سیستم بانکی ما
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

یاشاسون بانک ملی / میشه یه کاری کنن وقتی چک از کسی میگیری تماس بگیری با همین خانم تلفنن بانک لااقل بگه یارو صاحب حسابه وضع چک کشیدنش چجوریه؟ حالا نخواستیم پولو بفرسته در خونه

پسرطلا جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

تا قبل از این جای خالی خدمات نوین بانکی شکایت مشتریان بانکی بود. اما الان که بانک ها به خودشون اومدن و یه خورده خرج کردن و به سری خدمات نوین از قبیل تلفنبانک و ایستگاه های الکترونیکی راه انداختن اما کارو تمام و کمال انجام نمیدن. تکمیل کننده کار اینه که وجود و کارآیی این خدمات رو از طریق تبلیغات به سمع و نظر مردم برسونن تا این جور خدمات موجب انتخاب بانک ها برای مردم جهت انجام امور بانکی بشه .
در حال حاضر مشتریان اول بانک رو به خاطر فاکتور های دیگه انتخاب میکنن بعد حالا اگه خدماتی هم داشت از اونم استفاده میکنن. تازه بسیاری از مشتریان بانکها یا از وجود چنین خدماتی بی اطلاعند یا رغبتی به استفاده ندارند و در موادی نیز اعتماد کافی به زیرساخت های فنی آن خدمت ندارند.
خود بخوانید حدیث مفصل از این مجمل سیستم بانکی ما

راضی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

شما فکر میکنین بانک ها علی الخصوص دولتی ها تا مجبور نشن و دچار چالش نشن به سمت تحول میرن؟ همین خودپرداز ها رو تا بانک ها با انفجار نقدینگی و افزایش مراجعین و نارسایی و عدم کشش سیستم های شعب و کادر نیروی انسانی مواجه نشدن به کار نبردن. و در توسعه و ازدیاد تعداد خودپرداز ها هم همین ملاک عمل بوده و در برخی موارد با فشار بانک مرکزی این اقدامات انجام میگیره. همین طرح تحول نظام بانکی رو ببینین کجا رفت و چی شد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد