.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

اگه یه روز بری سفر...

اگه یه روز بری سفر، بری ز پیشم بی خبر
اسیر رویاها میشم،دوباره باز تنها می شم

به شب میگم پیشم بمونه،به باد میگم تا صبح بخونه
بخونه از دیار یاری،چرا میری تنهام میذاری؟

اگه فراموشم کنی،ترک آغوشم کنی
پرنده دریا میشم ،تو چنگ موج رها می شم

به دل میگم خاموش بمونه،میرم که هرکسی بدونه
می رم به سوی اون دیاری که توش منو تنها نذاری

اگه یه روزی نام تو ،تو گوش من صدا کنه
دوباره باز غمت بیاد که منو مبتلا کنه

به دل میگم کاریش نباشه بذاره درد تو دوا شه
بره توی تموم جونم،که باز برات آواز بخونم

اگه بازم دلت می خواد که یار یکدیگر باشیم
مثال ایام قدیم بشینیم و سحر پا شیم

باید دلت رنگی بگیره دوباره آهنگی بگیره
بگیره رنگ اون دیاری که توش منو تنها نذاری

اگه می خوای پیشم بمونی، بیا تا باقی جوونی
بیا تا پوست به استخونه، نذار دلم تنها بمونه

بذار شبم رنگی بگیره، دوباره آهنگی بگیره
بگیره رنگ اون دیاری که توش منو تنها نذاری

اگه یه روزی نام تو ،تو گوش من صدا کنه
دوباره باز غمت بیاد که منو مبتلا کنه

به دل میگم کاریش نباشه بذاره درد تو دوا شه
بره توی تموم جونم،که باز برات آواز بخونم

اگه یه روزی نام تو ،تو گوش من صدا کنه
دوباره باز غمت بیاد که منو مبتلا کنه

به دل میگم کاریش نباشه بذاره دردت جابه جا شه
بره توی تموم جونم ،که باز برات آواز بخونم


نظرات 6 + ارسال نظر
عرفان سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ http://tikdl.ir

سلام دوست من ، وبت عالی بود
لطف کن به سایته منم بیا و تو انجمنش عضو شو .
مطمئن باش پشیمون نمی شی .
http://tikdl.ir/forum
http://tikdl.ir/

دختر خاله سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

سفر کردم که از یادم بری دیدم نمیشه
اخه عشق یه عاشق با ندیدن کم نمیشه
غم دور از تو بودن یه بی بال و پرم کرد
نرفت از یاد من عشق سفر عاشق ترم کرد
هنوز پیش مرگتم من بمیرم تا نمیری
خوشم با خاطراتم اینو از من نگیری

مینا سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

دلم از ابر و بارون بجز اسم تو نشنید
تو مهتاب شبونه فقط چشمام تو رو دید
نشو با من غریبه مث نامهربونا
بلا گردون چشمات زمین و اسمونا

رویا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

زنــــــدگی چیزی به جــــز اجبار نیست


آسمــــــان دیــــــده ام بـــــــــارانی است

غـــــــم درون سینه ام زنــــــــدانی است

چهــــــره ام افسرده و غمـــگین و سرد

در دلــــــــــم آتشـــفشانی پـــــــــر ز درد

سینه ای دارم پـــــــر از درد فــــــــراق

کز برایش مــــــــرگ بــــاشد اشتیــــاق

کـوچ از ایــــن دنیای فـــــانی و فـــریب

آرزویش بوده چــــون گشته غــــــــریب

مهــربــــانی رخـت بربست از دلــــــــــم

جان من پــــر شد ز کین و زجر و غــم

می زنـــــــــم بـر صورتم هــــر دم نقاب

خنده تلـــــــخی که بـــــاشد چون سراب

زنــــــــــــدگی امـــــید واهی داشـــــــتن

کینه و نفـــــــرت به دلـــــها کـــــــاشتن

زنــــــدگی چیزی به جــــز اجبار نیست

کــــــام تلخی بـــــر دل خمـــــــار نیست

کـــــــوله بـــــارم پر زمعصیت، سیـــاه

پر شود هر روز و هــــر شب از گـنــاه

آســــــــــمان ابـــــری چشــــــــمان من

رنگ خون دارد مـــــثال جــــان مـــــن

چشمـــــــهایم پـــــر ز اشک دیـــــده ام

نیـــــست درمــــــــان دل رنجیـــــــده ام

شکـــــــوه ها دارد دلـــــم از زنـــــدگی

زنــــده بودن چیست جــــز بیهـــــودگی

هرچه بر این دل زنـــــم آخـــــــر نهیب

دل بکن از ایــــن همه مــــکر و فریب

گویدم افسوس و اف بـــــر این جــهان

دام تـزویر است و میـــــــل بی امــــان



می کنــــــــــــد دل را اسیر و مبتــــــلا

چون که گــــــــــردد مبتلا خـــــیزد بلا

گـــــــر که ایـن دل شد اسیر این فــــنا

رخت بربنــدد زدل شـــــــــــکر و ثــــنا

عاقبت ایــــــن روزگــار نامـــــــــــراد

می دهد یــک ذره ایمــــــــان را به باد

مــــــــرغ جانم شد گرفتـــــــــــار قفس

پـــــر و بالش بسته در زنجــــــیر بس

کاش می شد مــــــرغ جانــــم می پرید

هرچه قید و بند از هـــــم می دریـــــــد

روزهـــــایم شب شدند و شب چو روز

نیست مهری بــــــــر دلــــــــم اما هنوز

می کشد ساعی از ایـــن دنـــیا عــذاب

چونکه آمــــــالش همه رفته بــــر آب

رویا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ

چرا به وبم سر نزدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لیلی جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ

ترانه فوق العاده عاشقانه ایه، خیلی زیباست
مرسی خانمطلا، مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد