.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

.: دنیای دانستنی ها :.

دانستنیهای کاربردی روز

عشق من . . . یادم کن گاهی


عشق من . . . یادم کن گاهی/

 که به دل دارم آهی/
 تو که از دردم آگاهی/
یه دنیا یه دنیا عاشقم من/
بدون که به عشقت صادقم من/
تو مست خویش و من مست عشقم/
اگه نباشی می میرم
بیا که عمر از سر گیرم/
 تا هستم . . ./ با یادت شادم/ آخه دل بر تو دادم/
 دیگه از غمها آزادم/
/ یه دنیا یه دنیا عاشقم من بدون که به عشقت صادقم من/
تو مست خویش و من مست عشقم/
اگه نباشی می میرم/ بیا که عمر از سر گیرم/
به انتظار دیدنت/ به لحظه رسیدنت/
داره پرپر می زنه/ از سینه ام پر می زنه/
ای چشمه حیات من/ فرشته نجات من/
شوق نفسهای منی/ همیشه رویای منی/

/ یه دنیا یه دنیا عاشقم من بدون که به عشقت صادقم من/

تو مست خویش و من مست عشقم/

 اگه نباشی می میرم/ بیا که عمر از سر گیرم/
عشق تو در قلب من/ هدیه جاودانه است/
برای زنده موندن/ قشنگترین بهانه است/
دوست داشتن تو مثل عطر خوش بهاره/ با تو نفس کشیدن پایان انتظاره
 یه دنیا یه دنیا عاشقم من/ بدون که به عشقت صادقم من/

 تو مست خویش و من مست عشقم/

اگه نباشی می میرم/ بیا که عمر از سر گیرم/

اگه نباشی می میرم/ بیا که عمر از سر گیرم


لینک دانلود آهنگ

نظرات 2 + ارسال نظر
آرتا چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ق.ظ

یاد از آن شب که چو گل
در کاشانه من بودی
هم پیمان من و
هم پیمانه من بودی
شده بود آن شب همه گلشن
چو بهاران خانه من
ز فروغ روی تو روشن
چو دلم کاشانه من
به ناز و دلبری ترانه میخواندی
ترانه های عاشقانه میخواندی
شمع خانه من بودی
هم پیمانه من بودی

شبی بود آن شب
چه شبی چون سحری
ندیدن در آن از غم دوران نظری
تو هم جان من هم جانانه من بودی
که هم پیمان و هم پیمانه من بودی

بگذشته از آن شب خوش
صدها شام دگر
آیا از این شبها که شود
ای مه بی تو سحر
بگذشته از آن شب خوش
صدها شام دگر
آیا از این شبها که شود
ای مه بی تو سحر
خوش آن که چون گنجی
در ویرانه من بودی
خوش آن که چون گنجی
در ویرانه من بودی
یاد از آن شب که چو گل
در کاشانه من بودی
هم پیمان من و
هم پیمانه من بودی
شده بود آن شب همه گلشن
چو بهاران خانه من
ز فروغ روی تو روشن
چو دلم کاشانه من
به ناز و دلبری ترانه میخواندی
ترانه های عاشقانه میخواندی
شمع خانه من بودی
هم پیمانه من بودی

سلام
بسیار زیبا بود
متشکرم

سامان شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ق.ظ

زیباست..............................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد